Hoshanna

Skolan börjar snart! :O

Kategori: Allmänt

Hej hej! Vaknade för ett tag sen, och nyss fixade jag lite saker till dansen. jag ska skriva lite om gårdagen och så för mitt internet funkade inte så jag kunde inte blogga. Juset i förgår så gick jag och Lisa på bio och såg Last song. Den var jättebra och berörde verkligen, fast det kändes ganska jobbigt att gråta i en biosalong , fast alla gjorde typ det så då gjorde det inget. Jag rekommenderar iaf filmen:):) Igår så tog jag det ganska lungt, jag kollade på new moon extra matrial. Så bra!  Sen låg jag ute och läste tvåan också, åt jotdgubbar. Senare vid halv 7 så träffade jag Emelie , vi gick först på en liten promenix men sen vände vi och bestämde oss för att gå till mig. Då satt vi ute på vår alltan och spela kort och åt ostbågar , sen hoppade vi studsmatta och sen blev vi trötta och bara låg på den  i 20 min. Det var iaf väldigt mysigt och roligt :) Idag blir det dans , och sen på kvällen ska jag träffa Emelie igen och Cornelia :):)

Som ni ser på rubriken så börjar jag få ångest för att skolan börjar, jag orkar verkligen inte plugga. Jag hoppas att vi inte börjar med nått nytt på SO:n för det är alltid så jobbigt, kan vi inte bara få ta det lugnt dom sista veckorna. Sen imorgon så ska jag träffa Riham och kankse Amanda , vi ska plugga svenska för att på tisdag är det redovisning, men det går nog bra iaf :) Sen är det bara den tekniska rapporten som jag inte har gjort, men det är väl lugnt.

Ha det bra!!<333


Det kanske inte snys men det är faktiskt jag som hoppar på bilden ;)

Kommentarer

  • R säger:

    HAHAH inte alls du hannnaaaaa ;)

    2010-05-15 | 13:58:15
  • emelie säger:

    de stämmer riham. det är ju jag. det vet ALLA

    2010-05-19 | 19:05:23
  • Lisa säger:

    men Hanna, knappast ;)

    2010-05-19 | 21:12:39
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: