Hoshanna

Shopping

Kategori:

Hej hej! Idag har varit en lång dag, efter paroen som sluta vid halv 5 så gick jag omkring i stan eftersom min dans börjar 10 i6 och jag skulle inte hinna åka hem. Jag köpte lite olika grejer , fast såg massa saker jag ville ah men orkade inte prova och hade inte med mig så mycket pengar. Jag köpt eiaf en vit skjorta från lindex som är snygg att ha till ett halsband jag köpte på hm. ja köpte också ett nagellack och solpuder från hm :) Målar naglarna nu , sen ska jag ner och käka. Jag är ensam hemma , så det blir en köpt sallad till middag men det funkar det också ;) 

IMorgon så åker jag iväg ungefär 7 på morgonen till västergötland  på student fest så jag kommer inte kunna blogga på fredag och vi får se om ja hinner på lördag. Fast kan ju kankse mobilblogga. Aja här är mina köpen!


inge bra bilder men det får duga , allt är snyggare i verkligheten ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: