Hoshanna

ORM! xd

Kategori: Allmänt

Vi har en orm på våran trädgård, plöstigt hör jag mamma skrika som en galning haha. Jag har verkligen fobi för ormar, så jag sitter inne.  Tänk liksom om den kommer  in i vårat hus och kryper upp min säng, aahh jag kommer inte kunna sova i natt, ryser när jag bara tänker på ormar :(.  Jag är så mesig, till och med när dte var en mus i stugan i fjällen så kunde jag inte sova på hela natten, så jag klättrade upp i Amandas säng för att jag var så rädd...:S  NU ska jag gå ut och sätta mig på ballkongen istället :) Ha dte bra!<33 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Nej, usch vad läskigt! Jag avskyr ormar ;o



    Fin blogg förresten, ska vi följa varann via bloglovin'?

    2010-05-16 | 16:31:31
    Bloggadress: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: