Hoshanna

Om man har tråkigt XD

Kategori: Allmänt

Snodde den här från Linas blogg, 60 frågor om man orkar läsa ;)


1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Pappa
4. Vilken var den senaste film du sett? Last song, gud så jag grät <33
5. Vem ringde du senast ? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hihi ja så kan man ju också tänka, tack :)<33
7. Vad är dagens planer? Slapp, det är inte så mkt kvar av dagen.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Vet inte riktigt beror på vem, men smsa är det nog
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Brun gröna
12. När vaknade du idag? 6 och kunde inte somna om...
13. Har du någon gång hittat en katt? Vet inte :S
14. Vilken är din favoritplats? Oj vad svårt, ute någonstans med fin utsikt.
15. Vilken plats föredrar du minst? Där jag inte känner mig trygg.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte , men kan tänka mig att jag håller på med dansen och jag hoppas jag har en pojkvän xd
17. Vad skrämde dig som barn? Morfar och Louis har en liten hund som heter plutten och den var jag alltid rädd för förut för att jag var rädd för hundar och den småbet mig nån gång. Men den var sådär hoppig och så , fast är inte rädd för den nu :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Det minns jag inte jag tror jag skrattade åt mig själv för ett tag sen hehe
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? JA
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan såklart ;) Nej med :P åå vad rolig jag e haha  nu skratta jag åt mig själv :P
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 när jag sover annars 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja vad tror ni?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor eller barfota
26. Är du social? Ja det är jag väl. fast har ganska svårt för att prata med vissa folk och så
27. Vilken är din favoritglass? B&J och Italiensk glass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Rest och sparat till lägenhet och sånt...
29. Tycker du om kinamat? Ja :)
30. Tycker du om kaffe? bara caffe latte med MYCKET socker :)
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Japp vänster
33. Kan du spela poker? nej , men bluff äger jag på :)
34. Tycker du om att mysa? Jaa! Fast gör det inte så ofta :(
35. Är du en beroendemänniska? Nää tror inte det
36. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? MIn sötnos Lisa :D<33
37. Vill du ha barn? Jaa! Älskar barn , vill verkligen ha en familj hihi :) <33
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pol?  Båda :)
41. Vad spenderar du helst pengar på?  kläder och sånt
42. Äger du dyra smycken? Några tror jag
43. Har du någon gång testat narkotika? NE
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pizza
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ganska många , men ett brevid näsan från mina vattenkoppor ;)
47. Vad har du för ringsignal? Bonkers
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej inte vad jag vet , mina kusiner har fått :)
49. Flirtar du mycket? Nää det tror jag inte , vet inte riktigt hur man gör det hihi :P pinsam jag e..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen? har inte provat
52. Har du fått fortkörningsböter? Japp, hahah nu skratta jag åt mig själv igen , jag är så tråkig :D
53. Vilken var den senaste bok du läste? När jag hör din röst!
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Frida fast vill sluta , börjar tröttna
56. Dansar du i bilen? Lite svårt att dansa , men ja det gör jag väl :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105.1- Nrj
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Teknisk rapport..
59. När var du i kyrkan senast? Herregud ingen aning..typ 100 år sen
60. Vilka personer utmanar du? Ää.vet inte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: