Hoshanna

Fel garn!

Kategori: Allmänt

Hej hej ! Dagen har varit bra , jättevarmt. Jag skulle gå till slöjden och hämta garn för jag glömde det igår, och så tar jag fel färg. Jag måste liksom bli klar med den nu, så imorgon måste det bli rätt. Men kan försöka sy lite på min kossa, Örjan ska den få heta nu ;) I helgen kommer jag ha mycket för mig. PÅ lördag kommer jag ha genrep hela dagen från 11 på morgonen till 7. Men vi har liksom 4 timmars paus, så vet inte om jag åker hem då eller går omkring med danskompisarna. Sen från lördag kväll till söndag så tror jag att jag och Emelie och Cornelia skulle var med varanndra. Sen på söndag blir det show på Göta lejon! :D Måste hinna plugga också , vet inte riktigt hur det ska gå :S Aja det märker jag , ha det bra!!<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: