Hoshanna

Bal

Kategori: Kärlek

Hej hej! Jag var ju nere i västergötland för att min kusin tog studenten, egentligen skulle vi ha stannat där på söndagen också fast jag behövde åka hem till dansen. Idag är det allstå studentbal och då skulle jag ha följt med min kusin när hon fixa hår och sminkning vilket skulle ha varit jättekul. Men jag fick se hennes balklänning och den är så himla fin! Verkligen en prinsess klänning. Det är en riktig balklänning också, det var så tråkigt på niornas bal förra året för då hade alla vanliga fest klänningar från gina tricot. Det vra också fest klänningar på Filips studentbal, det tkr jag är tråkigt. Jag vill ju ha en riktig balklänning , så jag hoppas att dem har det i 9an i år och att vi har det nästa år då vi har bal :) :)<33 
                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: