Hoshanna

Midnight sun

Kategori: Allmänt

Hej hej , idag i skolan sa rirri till mig att det kmr en femma till twilight saga. Men du hade lite fel tyvär :( Det kanske kommer en bok som kommer heta midnight sun , men det är sammaberättelse fast från Edwards perspektiv , fast det kan ju vara kul också :). Men nu för att det här har läckt över internet så känner hon inte för att göra boken länger . Men ni kan läsa mer på hennes hemsida :) <3 http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html 

Juste , på tisdag har vi kemi prov och smarta jag glömde mina böcker i skolan ;) Sen har vi fysik till nästa fredag , och So måste jag göra 2 punkter. Men jag gör de på söndag , nu ska jag försöka njuta av fredagen och inte få panik <3 Ha en härlig fredag! <3

Kommentarer

  • R säger:

    men åh! :(

    liiite rätt hade jag väl ¨ändå? (a)

    2010-03-19 | 18:12:25

Kommentera inlägget här: