Hoshanna

En lång söndag

Kategori: Allmänt

För några minuter sen kom jag hem , jag har gjort ganska mkt idag :) Först sov ju Lisa över så då gick hon hem vid 11-12 tiden. Sen började jag chatta med min och Amandas gamla kompis från kollo. Då bestämde vi att vi skulle ses i stan vi 3 , så då stressa jag ihjäl mig men hann precis till klockan 2. Vi tog en fika på waynes  och sen hann vi kolla i några affärer, jag älskar verkligen bikbok defenetivt favorit affären om jag inte hade varit pank så hade jag köpt något:) Fast köpte faktiskt ett piercing smycke på punktshop, det ser ungefär ut som mitt blåa fast grönt. Lägger in en bild på det sen ;) Lite efter tre så behövde jag åka därifrån till vällingby , då jag skulle på yoga med Emelie och Josefine. Nu är jag hemma:) , ska väl plugga lite so snart heheh (kommer inte bli av )
Ha det bra !<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: