Hoshanna

Twilight fan event

Kategori: Allmänt

Jag är väldigt glad nu för jag och Riham fick biljetter till Twilight fan event på Tradera, så imorgon ska jag möta upp säljaren och få biljetterna och betala , lite scary fast det verkar vara en gullig tjej så det e  lugnt ;)
 
Jag kommer se min kärlek hihi  :)
Taylor och Kristen kommer att interjuvas , det kommer vara klipp från nya filmen och liveband kommer spela , det blir nog jättekul. Vill ha atuograf men det kommer nog vara världens kö , fast ja vi får se vad som händer. Kommer ta med kamera iaf ;)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    yeey, grattis ;) men hanna, ska du verkligen träffa personen själv? det kaaaaaan faktiskt vara någon äcklig gubbe som luras XD<3

    2010-06-16 | 21:24:15
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: