Hoshanna

Sale

Kategori: Allmänt

Hej hej! :) Kom nyss hem från stan med Rirri och Matilda. Först åkte jag in med Rirri för att hämta biljetterna till Tfe. Fast blev lite sen när jag skulle möta R för jag hade massa bajs skavsår , så då fick jag ta av mig skorna igen och sätta på massa plåster. Folk säger att converse e skönt , jag håller inte med! Det går att ha på en vanlig vardag , men jag och Emelie gick på en två timmars lång promenad imorse och efter ett tag fick jag så ont så jag fick gå med strumpor. Vi gick ju i skogen så dem blev alldeles leriga, så dom slängde jag när jag kom hem. Men nu mår mina fötter bra! XD
När vi var i stan så var vi ganska länge inne på Bikbok , det är så himla mycket rea där , allt e typ på halva priset. Så om ni är på stan gå till bikbok då kan ni göra mkt fynd haha :) Jag köpte iaf ett blått linne där och Rirri köpte en snygg kjol med leopardmönster tror jag och en grå tröja med massa glittriga saker på axlarna ;) Matilda köpte en snygg sommar hatt på Åhlens, det behöver hon för hon ska till Malta på måndag, kul! Hoppas du får det jättejättebra :D <33 Nu ska jag gå , snart kommer Emelie hit. Ha det gött! :)

 

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Tack Hanna! Ha det grymt här i Sverige du med! kramar!

    2010-06-18 | 15:47:17
    Bloggadress: http://matilldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: