Hoshanna

Ma-ma-ma- macka-a-a-a-a , bara Vicki fattar XD

Kategori: Allmänt

Tjeba! Visste inte om jag skulle skriva Tjaba eller tjena så det fick bli Tjeba ;) Dagen har varit jättebra,  jag sov ganska länge fast sen ringde mamma och väckte mig. Idag har jag varit med Viktoria , först åkte vi in till Välingby och kolla runt lite. Eller vi kolla iförsig i ingen mode affär men Vicki behöver en ny mobil så då titta vi mest på det. Sen satt vi på mcdondalds ganska länge och prata , trevligt trevligt :) Och efter det åkte vi hem till mig och läste tidningar sola , och spruta vatten hehe :P Fast det var inte så mycket till sol så då gick vi in och skrev värsta coola rapplåten haha! XD Vicki kom på mest och allt var grovt haha, hon e en sån badgirl xd <333

Nu ska jag väl snart äta hoppas jag, är jättehungrig . Hej då! <3

Kommentarer

  • amanda säger:

    sv: aa jag såg faktist rätt så liten ut ;D

    2010-06-29 | 20:07:05
    Bloggadress: http://mandissh.blogg.se/
  • viktoria säger:

    HAHA!! :D :*

    2010-07-16 | 00:13:42

Kommentera inlägget här: