Hoshanna

Shoes

Kategori: Allmänt

Halloj:) Vet att jag inte bloggar så mkt , men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men nu ska jag försöka skriva ett bra inlägg. Idag var jag i Vällingby efter skolan med Rirri Amanda och Lisa och köpte presenter. Det är verkligen jättesvårt att köpa presenter , man vill ju att personen ska tycka om den det måste liksom kännas rätt haha XD Men jag tror faktiskt att det blev bra köp. Egentligen hade jag behövt att kolla lite saker åt mig fast jag orkade ej. Jag behöver typ vita ballerinas eftersom jag bara har sneakers , sen måste jag ha ballerinas till skolavslutningen också. För det är nog inte så fint med en rosa spetsklänning och röda converse, fast om jag inte hittar får det väl bli så haha ;) Sen vill jag ha en svart skjorta som jag såg på kissies blogg, som faktiskt var väldigt snygg från hm.  Nu har jag kollat runt lite på dinsko.se och dem här vanliga vita , vilka är snyggast?
BallerinaVanlig vit?
Ballerinaeller med stenar på?
BallerinaDem här var också väldigt söta , snyggast?

Kommentarer

  • R säger:

    de sista ! <3

    2010-06-03 | 20:00:28
  • ems säger:

    stenar :) <33

    2010-06-03 | 21:38:10
  • Lisa säger:

    de blommiga är ju de vi såg för nån vecka sen! de är jättefina <3

    2010-06-04 | 17:05:48
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: