Hoshanna

Karpathos 2010

Kategori: Allmänt

Nu ska jag börja lägga in bilder då ;) Det är över 400 så jag ska försöka ta så få som möjligt haha. det kommer liye bilder från dem 3 finaste stränderna, som vi åkte till med våran hyrbil. För stranden där vi bodde var inte jättefin. DE tre stränderna heter Achata , Kyra Panagia(tror jag :S) och Apella :) Sen är det från massa andra finna ställen också , om jag orkar lägga in så mycket xd


På flygplasten , med min första Frappechino från Starbucks , gott gott gott!:D Men dyrt ...

Från fönstret på flygplanet 

 Detta var iaf utsikten från balkongen, plus fanta äpple gott!

Jag på balkongen

Hamnen där vi bodde, och längst ut var det resturanger hela vägen så där åt vi oftast


Achata beach

Kyra Panagia

Här uppe satt vi och åt på en liten mysig resturang

Snorkling blev det såklart , det e så kul!


Apella beach:) <33

Påväg ut på middag :9

Pappa som windsurfar

Dem hade usaiska skittles i Grekland! :O men finns bara på ett ställe i Stockholm typ..XD

Medans jag åt dem kollade vi på den vackra solnedgången i Lefkos <3

Jag i bilen , vi åkte på världens läskigaste väg till en liten stad som heter Olympa och ligger i bergen, vi kunde ha dött! Som ni ser bakom mig så går det rakt ner.. först ville vi vända men vi klara det och kom fram till..

Olympa!

Gummorna hade sånna där kläder :) Det är en tradition, och sen satt dem omkring och sticka , det var gulligt.

Hon förklara att om man e gift ska man ha svart ,  och ogirft vitsen satt hon på mig en sån hihi :P



Haha , pappa tar massa bilder när man inte märker , här var vi uppe på ett jättehögt berg och jaggick omkring och sjöng tror jag ... :):) DEt får bli sista bilden, ni får 20 bilder av 400 ;) Ha det bra!


Kommentarer

  • R säger:

    åååh vackert! och du ser så glaaad ut! :D

    haha skittles .. <3

    2010-07-18 | 19:38:16

Kommentera inlägget här: