Hoshanna

Hemma!

Kategori: Allmänt

Godmorgon! :) Igår kom jag hem från Amandas land. Jag och Rirri åkte dit i torsdags och vi tre har haft det jättekul. Vi har fiskat strömming, tagit massa båtturer, en båttur så körde Amandas kusin oss och han åkte ut där alla stora vågor är , så vi blev helt dygnsura och jag fick hålla i Riham så att hon inte skulle ramla av hahah, men det var skit kul. Sen åkte vi ring också  som nog var ännu roligare. Det var första gången jag gjorde det så först var jag lite nervös , men sen var det bara askul, en riktig adrenalinkick ;) Sen bada och sola vi såklart , och åt massa godis och chips , för mkt.. Haha här får ni lite bilder , ha det bra!


Kommentarer

  • R säger:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH :*

    2010-07-05 | 21:35:48
  • amanda säger:

    hehe oj, har typ samma bilder! :p

    2010-07-05 | 22:11:11
    Bloggadress: http://mandissh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: