Hoshanna

Life will smile for you!

Kategori: Allmänt

Hej hej! Nu är klockan 21.08 och för någon timme sen kom jag hem från dansen. Idag har det varit en bra dag känns det som. Skolan har inte varit så jobbig, ganska slapp  och rolig. Idag hade vi hemkunskap som faktiskt var väldigt roligt. Jag som trodde att jag skulle tycka att det var bajsit hela terminen, men nu har jag ändrat mig:P<3 
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :S några tips?
Ps: Kommentera gärna :)
Ha det bra,kexchokla!<3  


Its true-Axwell&Salem al fakir. Härlig låt härlig kille, blir alltid glad när jag lyssnar på den ;) (TYvär är det inte hela låten)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hk är kul :) Anita tyckte vår var bäst! <3

    2010-01-19 | 15:12:14
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • sara säger:

    Va kul att du tog tillbaka bloggen <3 :D

    2010-01-23 | 23:09:04

Kommentera inlägget här: