Hoshanna

25/1-10

Kategori: Allmänt

Nu är det måndag igen, eller ja om några timmar är det tisdag. Men i alla fal så gillar jag måndagar, vi har inte så många lektioner i skolan+ vi har idrott :) :)<3 . Sen har jag dansen som går riktigt bra just nu, älskar koregrafin vi gör. Är det bara jag som gillar måndagar???
Föresten jag var ju hos doktorn förra veckan , och undrade vad det var för fel på mig , för att jag mår dåligt o.sv. Att min doktor var så läskig elr snarare sagt snuskig på något sätt haha. Han frågade massa konstiga frågor. Iallafall fick jag provsvaren från honom, där stod det att de inte hade hittat något, men att det kan bero på en tidig gradivitet?!:O Hahah det tyckte jag var lite kul ,vad tror han om dagens ungdomar ? :S :P
Aja nu ska jag läsa "Populär musik från Vittula"
Ha det bra!
 
Det här gick jag och drömde om idag<3

Kommentarer

  • Lisa säger:

    hihi, sjukt <3

    2010-01-26 | 16:01:07
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • R säger:

    hahah OMG ! who's the daddy...

    2010-01-26 | 19:38:59
  • sara säger:

    hahahahahah.. ok ?? normalt.. Grattis Hanna iallafall hihihihih <33

    2010-01-27 | 17:11:06

Kommentera inlägget här: