Hoshanna

Kista istället

Kategori: Allmänt

Japp , som ni ser på rubriken så kom vi inte till stan , eftersom inga t-banor gick. Men som tur var Amandas pappa så snäll så han kom och skjutsade oss till Kista istället. Det var nog bättre , för det var inte så mkt folk och sen är det ju inomhus också ;) Vi shoppade , käkade och hade det myspysit <3
Lisa , Amanda och Rirri köpte len likadan tröja på New yorker som var jättesööt. Det är verkligen en jättebra affär ,det var nog andra gången jag var i den men dem har verkligen jättemkt snygga grejer plus att det är väldigt billigt :) Men min favvorit affär är fortfarande Bik Bok fast där är det ganska dyrt.. Jag köpte en kortare tröja som är snygg att ha på sommarn och en skitsnygg mer festklänning som jag aldrig kommer andvända fast älskar den hihi :P Sen köpte jag ett piercing smycke också på Lilla Ztenen. Japp nu måste jag gå och plugga Svenska , lägger sen in bilder på mina köp ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: