Hoshanna

Home again

Kategori: Allmänt

Kom hem för typ en timme sen har , ätit och nu pluggar jag fysik , två enkla frågor kvar ;) <3 Imorgon är det fredag! Är det inte härligt? Och vi har idrott :):) Men vi borde hitta på något  efter skolan elr lite senare tkr jag.
Det är jättehärligt att det är fredag , men visst går tiden så jäkla snabbt! Känner att jag börjar få rynkor haha :P Men juste! Det är ju sportlov sen , woho! Jag familjen plus Amanda åker ner till storlien och har det mysig , åker skidor :) Men tar med mig datan så tror jag kan blogga ,för dte finns internet där nere. Men det beror på om jag har tid /orkar. Vad ska ni göra på sportlovet då?? :) Ha det bra slänger in en till härlig bild hahah! Fast från vintern

Kommentarer

  • anthon säger:

    Sälen ska jag till ;)

    2010-02-26 | 16:50:49
  • Lisa säger:

    jaa tyvärr, jag har ju inte vågat säga nåt... men du är faktiskt lite rynkig..

    HAHA <33

    2010-02-28 | 19:54:49
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: