Hoshanna

God morgon!

Kategori: Allmänt

Nu är klockan halv 12 och om några timmar ska jag iväg på dansen. Jag ska försöka plugga lite So innan  eftersom jag inte pluggade något igår men vi får se hur det blir.
Igår så var Lisa, Vicki och Rirri här det var väldigt mysigt :) Fast lite läskigt också haha, för vicki fick ett sms där det stog: Kom till islandstorget om en timme, vi måste prata..
men vi fick aldrig reda på vem det var, men de höll säkert på och skämta och så, men det var lite spännade X)
Vi kollade på Lets dance också ,Rabih åkte ut :(Vem är eran favvo i Lets dance då??Min favorit är i alla fall Claudia. Nu måste jag gå ,Ha det bra! :)

Kommentarer

  • s säger:

    vad konstigt...

    2010-02-06 | 14:15:39
  • amanda säger:

    haha, min favo är nog claudia och mattias :)

    2010-02-06 | 15:15:29
    Bloggadress: http://mandissh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: