Hoshanna

Dance

Kategori: Allmänt

JAPP nu ska jag iväg och dansa och sen när jag kommer hem ska jag plugga fysik. Tunnelbanorna är ju äntligen igång också :) Japp idag vaer också en bra dag. Jag känner mig lycklig den här vecka hihi :) :) Hur kan jag inte vara det , jag menar jag har världens bästa vänner , tack för att ni finns !  <3  Jag har dansen som äger :) Och jag har min jobbiga fast älskade familj :) :)  Och nu har jag inget specielt att skriva idag heller så nu får ni en till härlig bild haha :P Ha det bra!
Vicki is beutiful ,im just crazy

Kommentarer

  • R säger:

    i'm glad that you're glad :d

    and i loove the pic and i don't know why i'm writing at enlazio :o

    2010-02-25 | 18:38:50
  • anthon säger:

    Riham goes MVG! (: snön får gärna försvinna nu....

    2010-02-26 | 16:52:26
  • R säger:

    alltid mvg mannen .-'

    2010-02-26 | 18:01:35

Kommentera inlägget här: