Hoshanna

Superwoman

Kategori: Allmänt

Hej hej :) Idag var det kortaste dagen i skolan, men kändes väldigt lång. Först på morgonen har vi ju kör kvart över 8, och tio över 8 går jag ur duschen. Gissa om jag fick panik? Men jag fick skjuts till skolan, så jag hann typ! fantastiskt va?Jag måste ha superkrafter hihi, jag är faktikst väldigt bra på att stressa och hinna XD Dock kunde jag inte sjunga så bra, är ju lite små sjuk och var extremt täppt i näsan imorse så jag kan inte ha låtit så vackert, men men ;) Efter kören hade vi matteprov, och det gick faktiskt väldigt bra! Känner mig faktiskt säker på VG iaf . Sen var det engelska och so.. men ha inget intressant att berätta om det. Snart blir det dans, den börjar halv 6. jag är jätte trött men brukar alltid pigga upp mig sen när jag kommer ut :)


Haha :P



Dagens present.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: