Hoshanna

LIPGLOSS

Kategori:

Hej hej ! Det var varit en kort dag i skolan idag , fast kändes ändå ganska lång. Jag orkar verkligen inte plugga längre i skolan, är väl för att den snart är slut och betygen är satta , eller bara att jag e lat ;) Juste idag öppnade jag lilla luckan och det var ett läppglans, och jag gillar det verkligen. Jag har ju väldigt många och brukar inte använda det så ofta, men det som var br amed detta var att man inte blev torr om läpparna. Så det är bra, bra! Jag vad mer ska man säga, just nu sitter jag faktikst och skissar kläder. Vissa saker blir riktigt snyggt som jag skulle vilja ha på mig , men tyvär så kan jag inte sy haha. Gud vad jag har failat på syslöjden, Siv tycker nog inte om mig längre :( hihi, vill göra om allting ..

Kommentarer

  • emelie säger:

    Hanna, du är bara föööör snyggggg ! :O <333

    2010-12-18 | 22:03:19

Kommentera inlägget här: