Hoshanna

Julshopping

Kategori: Shopping

Hej hej ! Nyss kom jag hem från stan med Amanda. NU har jag köpt jul klapp till Pappa och till Mamma. Nu är det bara brorsan kvar, men tror jag ska beställa någon T-shirt eller nått :) Det enda som e jobbigt när man julhandlar är att man inte kan köpa nått till sig själv, och hittar massa fint! Juste, OMG jag hittade min balklänning! hii:D Asså det e jobbigt för det e väldigt tidigt, men kanske borde köpa den för jag kanske inte kommer hitta något bättre, och den såg verkligen ut så som jag har tänkt mig min balklänning. Men ska till stan med Mamma nästa helg så får vi se, men jag älskar den! :) Iaf så köpte jag en sak till mig idag, jag vet att jag reda har fått nytt schampo och balsam men jag köpte ändå Bobbys schampo och balsam, för ett väldigt bra pris! ;) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: