Hoshanna

Imorgon är det Lucia..

Kategori: Allmänt

Tjena! Den dagen har varit slapp slapp slapp, jag kommer gå och lägga mig jättetidigt också eftersom imorgon är det Lucia. Vi i kören måste vara där halv 7, så nu har jag ställt klockan på 5, härligt va? ;) Men det ska ändå bli kul att sjunga , och Lucia brukar alltid vara väldigt fint och så :)

Igår kväll så sov jag över hos Matilda, det var mys mys <3 Vi hade kul, men tiden gick jättesnabbt. När jag trodde klockan var halv 11 så var den typ 2. Så vet inte riktigt när vi somna. Men vi hade det jättetrevligt!

 Snart ska jag väl hoppa in i duschen, behöver fräscha upp mig. Kommer ni ihåg förut då jag hatade att duscha? Jag gjorde verkligen det för jag tyckte det var så jobbigt och att man bara slösade sin tid. Plus att förut så hade vi badkar också så då duscha man ju där och då halkade jag bara omkring, och slog mig sen så brukade tvätten hänga ovanför förut så då råka jag blöta ner alla kläder också. HIHI fast det var ganska kul :) Men jag älskar typ att duscha nu, men det kan bero på att jag har blivit så beroende av produkter :P <3  jahapp då vet ni det haha ;) Ha en trevlig kväll!

Dagens present, den sk ajag använda nu! Eller ska jag kanske göra slut på den andra innan.. hm vi får se x) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: