Hoshanna

Dizzy

Kategori: Allmänt

Tajba tjenare :) Siiter hemma och ska snart äta middag. Det är ju ingen dans längre så börjar känna mig lote rastlös. Fast det är ändå väldigt skönt att ta en paus. Snart ska jag ta en dusch också, idag ska jag använda min scrub som jag fick idag och cranberry showergel(scrubben e också cranberry). Tänk nu är det bara tio gåvor kvar :O Hoppas det är riktigt bra grejer, imorgon så är det en liten lucka och jag har ingen aning vad det kan vara, späännande haha :) Ja, vad ska man berätta om dagen.. den var ganska blääig faktikst. Alla är så trötta känns det som, men jag vet inte. Kanske blir bättre imorgon :) NU är det inte alls många dagar innan lovet så det är bara att hålla ut. Jag har inga speciela planer på jullovet, men det blir väl kompisar. Kommer vara med familjen också, eftersom Filip kmr hem från Kalifornien den 23, vilket påminner mig att jag måste hitta en julklapp till honom! :O Det är jättesvårt att köpa till honom, plus att han alltid köper så bra presenter. Förra året fick jag två wesc hörlurar, soch de hade ju faktikst bara önskat ett par hihi :P Men nu ska jag äta, ha det gott! <3


Förra årets present från Filip

Kommentarer


Kommentera inlägget här: