Hoshanna

All dressed in love

Kategori: Allmänt

Godmorgon. Idag känner jag att jag har sovit ut, härligt. Innan har det varit lite fel på mig och jag har vaknat typ halv 8 :O Tänkte berätta lite om igår och hur planerna ser ut idag då. Jag kom till Vicki vid typ 6, så käkade vi pizza och snackade om lite allt möjligt. Sen såg vi The Holiday( tror den heter så) med Cameron Diaz, Jude Law, Jack Black o.s.v.. Den är jättebra! Så romantisk :) Den rekommenderar jag, och den går på tv idag också ;) <3 PÅ tal om film så kommer Riham hit vid 2 tiden, så ska vi kolla på någon film. Det här kommer bli en riktig slapp dag känner jag. Fast kanske ska hjälpa Mamma lite med julmat och så, hon har stått från halv 8 imorse och förberett det som går att fixa innan. Men är rädd att jag bara kommer förstöra om jag hjälper till :S

Herregud. Imorgon är det Julafton.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: