Hoshanna

shopping

Kategori: Allmänt

Hej hej! Idag åkte min kusin hem , så nu kan jag börja blogga lite igen :) Vi har haft jättekul när hon var här. Första dagen så tog vi hand om söta Dilse ( min kusins hund ) så då kunmde vi inte åka iväg, men det var roligt iaf. Sen på fredagen åkte vi till Vällingby där köpte jag en ny kalender till skolan, såhär ser den ut:

På kvällen åkte vi till Vitabergsparken och kollade på superjam, som är massa dansare som battlar och sånt, det var jättebra :D På lördagen åkte vi till ett badställe som ligger på Gålö, det var jättemysiigt och kul. Sedan på kvällen åkte vi in på The voice en kortis vi såg bara Florida. Fast han var ju den man helst ville se också :) Igår åkte vi till stan och åt lunch på montis. Sen shoppa en hel del, jag hitta en klänning på topshop som jag älskar, fast den kosta 700 kr.. Men jag köpte ett linne på hm, och ett nagellack som heter graffiti nail. Det funkar verkligen!

(Linnet kommer visas annat inlägg)
Sen på kvällen gick vi på bio och såg "The Expendables" och den var riktigt bra! Nog den bästa action film jag sett. Det är den filmen som alla största actionstjärnor är med i. T.ex. Bruce Willis, Dolf Lundgren ( han är riktigt bra!), Arnold Schwarsenegger-fast han är bara med en kortis:) Den rekommenderar jag iaf! Föst var vi lite oroliga att den skulle vara otäck för att det är 15årsgräns , men det var den inte ;) Det var ganksa roligt för i salongen så var det bara 5 tjejer (inklusive oss) och restan var massa killar haha.

Idag så gjorde vi inte mycket , jag lämna Jenny på centralstation och sen fick jag åka hem igen, sen ringde mamma och så mötte jag henne i vby.. då blev det mer shopping XD
Jag fick klänningen! fast ingen månadspeng
Blue Bloom Denim Bandeau Dress
sen köpte jag vinter/höst skor
Midcut boot

nu ska jag kolla på tv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: