Hoshanna

Saturdaynight

Kategori: Allmänt

Tjena! Nu sitter jag och käkar minttabletter och lyssnar på Salem Al Fakir. Han e en sån härlig prick! Hihi :D
Iaf om en kvart får vi gäster som mamma sa idag.. Egentligen skulle jag ha varit med tjejerna, som skulle blivit jättekul! Men men så är det ibland. Idag har jag handlat mat till paddlingen och klippt mig i Vällingby. Jag är jättenöjd med håret , fast så dum som jag e ibland glömde jag fråga vad hon hette. Men det var på bobbys iaf :)
Där köpte jag också en hår inpackning som verkar asbra med annans.

Jag är riktigt taggad för paddlingen, det känns bra ! :) Synd att jag inte har högtalare till mobil eller något sånt för då skulle det bli bättre med musiken. Jag matilda Lisa och Vicki ska dela tält och vi ska mitt tält och det är tydligen väldigt stort så att man kan stå i det :D Haha, hoppas det får plats bland träden. Men nu ska jag gå ner:) Ha en bra helg! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: