Hoshanna

Beautiful day

Kategori: Allmänt

Hej hej ! Just nu sitter jag och spanar in bloggar det var ett tag sen. Sen ska jag nog kolla på en film med päronen. Till det blir det , vi har ätit det ganksa mycke för både jag och Filip har varit på bio, och då har vi både tagit med oss hem popcornkrydda. Har ni smakat det? Jag tkr iaf det är jättegott, för annars brukar jag tycka att popcorn inte smakar så mycket , iaf hemma ;)
Idag har jag varit och badat på några klippor som ligger på dalarö tror jag, det var jättefint där. Sen när jag kom hem hade jag fått post, och det var information om slutaudition som är 22 augusti. Jag är så jäkla nervös! Vill verkligen komma in,  och det kommer hålla på hela dagen. Från 10.00 till 18.00, så det kommer bli en lång dag , men nog rolig också.  Ha det bra!! <333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: