Hoshanna

Ser inte fram mot nästa vecka

Kategori: Allmänt

Hej hej , har nyss ätit middag och nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik. Som ni ser på rubriken så kommer nästa vecka bli väldigt jobbig. På måndagen så har vi två prov först Hemkunskap och sedan Engelska, och då måste man typ plugga i helgen vilket suger för tydligen ska HK-provet vara jäkligt svårt. Sen har vi massa småläxor och sånt som jag redan har glömt bort hehe. Men man får tänka att man hamnar en vecka närmare sommarlovet , fast det är både positivt och negativt eftersom tiden går så himla snabbt och sen går vi plöstligt i 9an. Tiden verkligen rinner iväg lr vad man ska säga XD Fast vem vill ändå inte ha sommarlov , jag menar det äger <33 Ja vad tycker ni? Längtar ni efter sommarlovet eller vill ni att tiden ska stå still?

Imorgon så har jag ingen dans så då tror jag att jag ska på box med Emelie :) Dansen idag var bra fast nu har vi börjat med dansen vi ska göra på showen och jag trodde att det var den koregrafin som vi började med för längesen som jag tkr jättemycket om. Så det var lite synd , men den här dansen är väldigt cool fast så jäkla svår och showen är det ändå inte så långt till så man blit ju lite nervös..

Ha det bra!!:)

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jag vill att tiden ska stå still typ ett år! <3

    2010-04-12 | 22:07:42
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: