Hoshanna

PÅSKLOV!

Kategori: Allmänt

Och jag har inga planer alls hehe. Så ja ni som är hemma på påsklovet får gärna höra av er :)<33 Är så avundsjuk på er som ska bort , Lisa ska gå i härliga italien och äta världens godaste glass :D Och Amanda ska sola och bada på härliga Mallorca. Men jag hoppas verkligen ni har det bäst! Ni får ta bilder som jag får se sen :)
Nu ska jag skriva len önskningslista , eftersom det är bara 3 veckor tills vi fyller år Lisa! Ser inte riktigt fram imot det hehe :P Lilla vicki fyller år på söndag också <3. Jag kan lägga in listan sen på bloggen.

Juste det verkar inte bli någon bio imorgon elr? Jag kollade på sf.se och remember me går inte i vällingby nästa vecka typ , det finns iaf ingen info. Men den nya filmen bounty hunter går och den verkar ju rolig :) Men vi får höras om det.   Ha ett ett härligt påsklov!!http://www.youtube.com/watch?v=czXE0aALfek<--bounty hunter trailen

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Jag vet! Det ska bli roligt, fast jag vill alltid vara liten.. <3

    2010-04-02 | 21:56:34
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: