Hoshanna

Monday

Kategori: Allmänt

Hej hej ! Har nyss duschat , och nu måste jag väl börja plugga spanska. Jag är så jävla trött orkar verkligen inte men ska träna på glosorna , sen kan jag plugga imrgon på lunchrasten. Dagen har varit helt okej, ganska jobbig. Vi sprang långa rundan på idrotten och de är verkligen inte kul, jag sprang iaf på 23 minuter. Skolan var väl annars ganska bra, var lite smådeppig i slutet av dagen. Men dansen var rolig! Juste när jag åkte t-bana hem så sitter Andreas och Katja från Paradise Hotel där ,det tyckte jag var lite kul :) Katja är verkligen så himla fin, snygg och allt det där haha :D<33  Aja nu ska jag försöka plugga , ha det bra!!!<3<3

Ps: Funderar på att ha en frågestund snart , och då måste alla fråga något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: