Hoshanna

Hey

Kategori: Allmänt

Hej hej , jag uppdaterade väldigt dåligt igår så därför ska jag berätta lite om hur min  dag var :) Japp jag åkte iväg till vby med Mamma och då köpte jag shampo och balsam och underkläder , mkt intressant:P När jag kom hem kollade jag på några olika filmer , bl.a. Because i said so och The Notebook. Jag rekomenderar båda filmerna om man inte har sett dom :) Sen vid åtta tiden tog jag en promenad med Riham det var roligt fast när vi skulle hem och gick upp för blackebergs backen så går det någon läskig gubbe bakom oss. Vi blir jätterädda och börjar gå jättesnabbt , och det ser ut som att han börjar gå snabbare också, så då springer vi upp på någon genväg. Då är vi vid sidan av vägen där han går och väntar tills han gått förbi och sen kutar jag hem. Hahah det var Scary..:P

NU ska jag gå ner och träffa Vicki , och mer planer för dagen har jag inte än. Ha det bra! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: