Hoshanna

Hej hej !

Kategori: Allmänt

Hej hej , jag kom nyss hem från en lång promenad med Lisa och Riham , dagen har hitills varit mky bra och jag tror att den kan bli ännu bättre ;) Jag vaknade ganska sent och bara tog det lugnt. Jag åt jättemycket till lunch/ frukost så då kände jag att jag behövde göra något nyttigt. Då kom Rirri till mig och så joggade vi en bit , och vi stannade inte någon gång :) :)<3 Sen när vi kom tillbaka till mig hade vi det lite mysigt på altanen och satt på en filt och larava oss XD Sen när vi blev trötta på det kom vi på att Lisa kommit hem och så tog vi en promenad och Lisa köpte kattsand som ni ser att Riham bär på bilden nedan :P Så det har varit en trevlig dag och sen ikväll sover Vicki över också ;) <3 Ha det bäst!


Larv med rirri

Osminkad Hanna som tvingas bli tagen på foto ,fast den blev ändå ganska fin:)

Rirri med Kattsand ;)<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: