Hoshanna

Cheetos

Kategori: Allmänt

Hej hej skriver jag nu för andra gången eftersom jag råkade trycka på nån jäkla knapp så allting raderades:(. Aja nu får jag skriva om då. NU har ju Filip kommit hem från Usa så då har jag fått lite smått och gott. En av sakerna var Cheetos som är nån slags ostbågar med cheddar och jalapeno smak, och dem är så himla goda! Jag fick en keps också som jag älskar, det är en L.A och det är exakt samma model som dem har när de spelar, förutom en grej ... Filip har nämliigen sett till att det står Hanna på kanten av kepsen , det gillade jag :)<3 Jag skickar in en bild på kepsen när jag är klar med detta inlägg. Idag är det den 4 april, som betyder ett STORT GRATTIS till dig Vicki som nu blivit 15 år!!! :D :D<3<3 Hoppas du har en härlig födelsedag!

Kommentarer

  • s säger:

    sånna har vi i egyyptenn

    2010-04-04 | 14:04:12

Kommentera inlägget här: