Hoshanna

Våffeldagen

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan,  sorry att jag inte hann skriva igår men efter skolan hade jag dans och sen kom hem vid halv sju. Sen åt jag middag och efter det så åkte jag och Pappa till MediaMarkt och kolla på mobiler och ipods, jag fyller nämnligen år snart och då vill jag antingen ha en musik mobil eller ipod, men tror jag ska köra på ipod. Vad tycker ni?? När vi var påväg hem så stanna vi på Max och köpte Milkshakes. Efter det hämta vi Mamma från träningen och då var vi sen hemma vid kvart i 9 då satt jag på datan och så tänkte jag att jag kunde skriva ett väldigt kort inlägg innan desperatehausewhifes. Men då fastna jag i en konversation på msn... Men nu ska jag äta våffler :) Idag har typ varit som tisdan fast inte mediamarkt och istället för dhw grace and atonomy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: