Hoshanna

En härlig, piiinig, rolig dag

Kategori: Allmänt

Hej hej nu har jag precis ätit middag det blev nån slags pasta gratäng. Nu sitter jag med min data i soffan i vardagsrummet det är för att min brosa kom hem från Miami idag och är astrött så han ligger i min säng och sover för att pappa gör om hans rum. Så jag fick smyga in och hämta min data så jag skulle ha något att göra. Jag är nämligen läxfri och det är så jävla härligt så man måste svära :P Min brosa skulle köpa converse hos mig där också för det borde vara billigare. Men han hade inte köpy converse han hade köpt något annat märke som är känt i USA och dem är så himla snygga! Men det var liite stora men då la jag in en sula och nu är det jättebra, och sen när dom blir lite små då kan jag ta ut sulorna och då blir det också jättebra! fast jag tror för sig att mina fötter har växt färdigt, hoppas det i alla fall för storlek 38 räcker. Jag i alla fall ta foto på dem och lägga in sen men orkar inte smyga in igen. Ja vad gjorde jag idag... Juste på morgonen var vi på ungdomsmottagning och snacka om sex och samlevnad typ. Ja det var ju inte precis något som vi ville men så blev det. Ja dom snackade om aa typ allt och vi fick till och med kolla på en film, jippi! Men det värsta var ju att vi fick en kondom som vi skulle öppna och sen prova rulla upp den och det var jätteäckligt för den var ju alldelses kladdig med glidmedel hehe. Ja nu ska jag prata om något annat det är nog bäst så. Den här dagen kändes jättekort jag hade bara 2 lektioner i för sig så det är ju inte så konstigt. Matte och svenska var det på Matten låg jag lite efter och jag blir väldigt lätt stressad och Amanda jag är verkligen ledsen att du måste sitta brevid mig då :) På svenskan jobbar vi i grupper men min grupp funkade inget bra så vi "kickade" ut killarna för de inte gjorde nåt så de är ganska sura på oss nu , men så är det ni får ta det som män. Sen var det i alla fall dans då vi dansade helt enkelt. Och nu är jag här.
Ni får ha det skojs/ Hanna

Kommentarer

  • Viktoria säger:

    Ta det som män ja,haha det blir nog svårt :P Nee vad taskig jag känner mig nu...

    2009-03-31 | 19:53:59
  • Lisa säger:

    Men oj vilka detaljer du ger, hehe ...

    2009-04-01 | 15:01:05
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: