Hoshanna

Typiskt

Kategori: Allmänt

  • Hej hej, nu är klockan kvart över nio och medans alla är i skolan så ligger jag här i min säng och mår dåligt. Jag vet inte varför jag mår såhär, imorse när jag gick så snurra det bara och det kändes som att jag skulle spy. När jag ligger ner känns det bättre men snurrandet pågår fortfarande tyvär, så jag känner inte riktigt för att skriva men kan ändå inte somna så. Jag tror det går över imorgon, får hoppas på det. Jag kanske åt för mycket igår eller jag vet att jag åt för mycket igår, så det kanske beror på det eller så är det nått konstigt jag ätit... aja spela roll. Nu ska jag väl kolla på vänner det mår man alltid bra av så det kanske hjälper.Sen kaanske jag kan läsa lite är så dålig på det. Läser en bok av Meg Cabot som heter Washington D.C. 
    Kan inte riktigt beskriva vad den handlar om men såhär står det på baksidan:

    De tio viktigaste andledningar till att det för tillfället suger att vara Samantha Madison:
  • Min storasyster är typ den populäraste tjejen i skolan.
  • Min lillasyster är ett geni med stadigt medlemskap i Mensa.
  • Jag är olyckligt kär i min storasysters anarkistiska pojkvän.
  • Jag blev ertappad med att sälja kändisteckningar i skolan......
  • ........och nu måste jag ta konstlektioner efter skolan som straff.
  • Jag har precis räddat livet på USA:s president (bröt armen när jag gjorde det)
  • Så nu tror hela världen att jag är en hjälte....
  • ..... vilket jag verkligen inte är.
  • Dessutom har jag blivit utsedd till ungdomsambassadör i FN

Och den främsta andledningen att det suger att vara jag just nu:
 
Presidentens son var kanske kär i mig . Men jag var för korkad att inse det!


Tycker ni den verkar bra?? Hitills är jag inte så imponerad.Men den kanske blir bättre.

Kommentarer

  • klaudia säger:

    Hej hanna, jag tycker att boken verkar rätt så bra :) Jag mår också dåligt och gick inte till skolan idag...

    2009-03-30 | 13:27:47
  • klaudia säger:

    Hej Hanna! Jag tycker att boken verkar rätt så bra!

    Jag mår också dåligt och stannade hemma idag :(

    2009-03-30 | 13:29:47
  • Viktoria säger:

    Hihi ja jag gick oxå hem idag för att jag mådde dåligt. Men jag tycker den verkar ganska bra :D

    2009-03-30 | 18:58:09
  • R säger:

    and so was i, and rebecka and i dont know who else ;)

    2009-04-02 | 17:20:30

Kommentera inlägget här: