Hoshanna

Tillbaks från stan

Kategori:

Ja nu är jag tillbaks från stan jag har sättit på mig en mysdress och bara sitter här och tar det lungt. Vi träffade Amanda vid tunnelbanan halv 12 och så åkte vi iväg till t-centralen. När vi gick av visste vi inte riktigt vart vi skulle gå för det finns så många ställen att gå i t-centralen. Men man brukar ju gå längst bort så då gjorde vi det men då gick vi åt fel håll så vi fick åka ner igen och gå upp på andra sidan, men då fick vi ju lite extra motion.När vi kom upp gick vi in på Åhlens och kolla lite på parfym och smink. Lisa vill ha en parfym som har lite fruktig lukt och då såg vi en parfym från Escada. Den lukta verkligen jättegott den hette Moon light tror jag. Vi tog ett foto på den men då en tsom jobba där till oss att man tydligen inte fick ta foto men han ta ett foto i alla fall. Så den parfymen önskar sig Lisa i födelsedag present. Vi gick in på bodyshop också,såklart. Den nyaste smaken är Hallon och det luktar så himla gott det är verkligen som riktiga hallon,sen vill Lisa också ha, haha. Jag köpte också ett par vita jeans leggings och ett vitt linne som jag behöver till dansen på showen. Till lunch åt jag en kebab det var så länge sen jag åt det men det är ju så gott. Såg också att den 17 april så är det premiär för filmen 17 again, den verkar bra det handlar om en typ 40 årig gubbe som blir 17 igen lite som 13 snart 30 fast åt andra hållet. Sen är ju Zac Efron huvudrollen och det är ju ett plus :P
Nu ska jag kolla in lite bloggar och kanske försöka göra en fransk manikyr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: