Hoshanna

Sommartiden är här

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag och Lisa kvart över 9 då sa Lisa tänk att jag igentligen har sovit till kvart över 10. Först hängde jag inte riktigt med men sen kom jag på att det är sommartid nu. Så nu får vi sova en timme kortare :( Men det blir nog inte så jobbigt. Vid halv 10 satt jag på tvn det var inte så mycket bra men på 6an tror jag så var The Amazing race som kan var ganska roligt att kolla på ibland. Det är en tävling där man är i par och åker över hela världen och gör massa uppdrag och sånt och de som vinner får massa pengar. Sen gjorde vi oss i ording eller rättare sagt Lisa tvinga mig till det. Vi gick ner och åt frukost det blev frallor och ägg . Ja nu fick jag reda på att man inte ställer tillbaks klockan utan fram den så då hade Lisa inte alls igentligen sovit till kvart över 10, jaha jaha. Klockan halv 12 så ska vi träffa Amanda vid t-banan och åka in till stan, det blir nog kul, 100% säker på att vi går in på body shop och luktar :P Ja nu får jag sluta för Lisa vill skriva ett inlägg på hennes blogg med.
Ha det bra/ Hanna  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: