Hoshanna

Min söndag

Kategori: Allmänt

Hej hej idag så trodde jag att jag bara skulle slappa men så blev det inte. Jag, Mamma & Pappa åkte till Fituna, där pappa brukar vindsurfa på sommarn. Men nu åkte vi inte dit för att surfa, ne vi klättrade upp för ett berg. Det var ganska jobbigt men roligt (jag gillar att klättra). Men det var ganska mycket harskit och rådjursskit så det var lite jobbigt. Jag tog några bilder som jag kan lägga in sen. Först hade jag tänkt att rubriken på det här inlägget kunde heta En nyttig Söndag. Men sen kom jag på att jag åt pizza till lunch och Ben& Jerry som jag fick av desi igår, tack så mycket dess. När jag vakna på morgonen så var det första jag åt godis också, men men...
Nu ska jag snart titta på gossip girl.
Ha det bra!

Skuleberget i sommras på Höga kusten

Kommentarer

  • ems säger:

    fett kul att klättra jue:) <33

    2009-03-15 | 18:58:45
  • Anna säger:

    Jag va på skulefestivalen för nåt år sen, det va fett häftigt men jag har aldrig klättrat där.

    2009-03-16 | 18:17:41
    Bloggadress: http://mandrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: