Hoshanna

Gossipgirl och Lax

Kategori: Allmänt

Hej hej nu sitter jag i sängen och käkar Lax med potatis och hollaindesås(ingen aning hur det stavas) . Ni förstår det var ju nyss gossipgirl på tv men det är en så dålig tid för vi äter alltid vid sju, så då fick jag ta upp maten. Jag är ganska mätt men ska försöka att äta upp allt. Nu är wipeout på tv istället  och det är väl ganska roligt att kolla på det med, men gossipgirl är bättre jag gillar när det är mycket drama och massa saker som händer, men är sur över att Rufus och Lily har ett barn tillsammans. Ja ni kanske inte kollar på det så ni hänger nog inte riktigt med. Jag har faktiskt också gjort en fransk manikyr det blev fel väldigt många gånger men till slut gick det. Ja nu ska jag fortsätta med min mat och skratta åt det som ramlar på wipeout.
Kom på att jag kunde ta foto när jag börjat äta
Stackarn Chuck Bass

Kommentarer

  • JENNIE - modeblogg säger:

    fin blogg, allt bra med dig idag då?



    kram:)

    2009-03-29 | 20:40:49
    Bloggadress: http://mrsjenni.blogg.se/
  • cornelia ofc, säger:

    ojj, coolt - jag åt oxå fisk och kolla Gossip Girl . höhö xD saknar dig :-) <3

    2009-03-29 | 21:24:02
    Bloggadress: http://kunnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: