Hoshanna

God morgon

Kategori: Allmänt

Hej hej, idag är det tisdag och jag vakna för inte så länge sen. Igentligen behöver jag inte gå upp förs en 20 över så jag känner mig inte alls stressad så då tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag kan berätta vad jag gjorde igår kanske. Efter skolan kom Lisa & Amanda hem till mig, vi skulle träna på tyskan och gjöra andra saker såklart. Först åt vi mackor jag åt väldigt onyttigt en med nutella och en med marmelad. Vi drack juice till, men eftersom det var Amandas födelsedag så ville vi göra en liten drink jag och Lisa. Så Amanda gick på toa så börja vi fixa lite det var väl inget specielt men jag spillde ner Lisas hand med Sprite. Men resultatet blev juice blandat med sprite (som faktist är gott ni kan prova) och sedan två sugrör i och lite is, hehhe. Samtidigt som vi åt så kolla vi i hmkatalogen som kommit nu, men hittade intet specielt som jag tyckte var snyggt, eller jo en väst var ganska snygg från divied. Lisa tycker om ett par ballerinor med blommor på men dom ska hon köpa i affären. Sen stog vid på huvudet hehe. Men efter det träna vi faktiskt på tyska guck mal!!!=Titta!!   Sen fortsatte vi att larva oss.Nu ska jag göra mig i ordning .

Ha det bra.
Jag som tittar i hm tidningen på ett väldigt specielt sätt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: