Hoshanna

Chokladbollar

Kategori: Allmänt

Hej hej, nu har jag kommit hem från Lisa och suttit mig i sängen med datan och raggsockorna är på. Idag i skolan har jag haft 3 håltimmar!  Först hade jag det på Musiken då gick jag till kiosken och köpte en läsk för det var jag så sugen på. Sen 5 i 11 började Matten och efter det var det lunch då blev det köttfärssås och spagetti som var ganska gott. Sen skulle jag haft tyska men då hade jag ännu en håltimme sen var det So då vi håller på med religion. Efter det skulle vi ha Biologi men då hade vi ännu en håltimme! Och slutade en timme tidigare en vanliga fall så då gick jag hem till Lisa. Där kolla vi på bloggar , balanserade och gjorde chokladbollar , de blev goda och Lisa var väldigt sugen på det såg man :P 
Nu ska jag gå ner och äta pasta sallad.
Ha det bra/ Hanna
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Haha, joo men det är ju så gott! Du ska väl inte säga nåt din godisgris, haha ;)

    2009-03-26 | 19:15:42
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • R säger:

    chokladchoklad ! nej hanna, nu blir jag sugen på CHOKLAD. + ni båda är godis''grisar'' ;)

    2009-03-27 | 15:25:50

Kommentera inlägget här: