Hoshanna

Bättre nu

Kategori:

Hej hej nu har jag villat och kollat på Vänner men tyvär inte läst, men är inte så chockad. Men nu mår jag faktiskt bättre har bara ont i huvudet och fortfarande liite yr. Jag smsade nyss med Lisa vi har ju syslöjd på måndagar och vi gör tröjor, jag och Lisa jobbar tillsammans och hon har kommit väldigt långt nu. Det tycker jag är jobbigt gillar inte att hamna efter men Lisa skulle hjälpa mig lite granna :) Sen hörde jag att Riham var färdig med hennes tröja, lyckos henne. Men hon kanske kan hjälpa mig med då hehe. Ja nu lyssnar jag på Hilary Duff när jag var liten var hon en av mina favoriter fast nu är hon inte det lika mycket men är fortfarande jätteduktig. Men Hilary började jag gilla jätte mycket när Britney blev för "sexig" eller vad man ska säga hehe. Jag älskade verkligen Brittan hon sjöng bra dansa bra jag har gjort några saker som jag skäms över bara för jag tyckt om henne så mycket :) Jaja nu ska jag  fortsätta med mitt även fast det inte är så mycket. Här kommer en av Hilary Duffs låtar som jag älska när jag var liten, och den är ju fortfarande bra. Vad tycker ni??

Kommentarer

  • anthon säger:

    njaa, okej ;)

    2010-02-26 | 17:12:24

Kommentera inlägget här: