Hoshanna

2 timmar sömn till spillo...

Kategori: Allmänt

Ja idag är det måndag, det betyder att det är skola :( Den första lektionen skulle vi haft bild som håller på från halv 9 till halv 11. Men då fick vi håltimme på den lektionen, även fast jag älskar håltimmar så kändes det lite onödigt för då kunde jag ju sovit längre. Jag som var så jävla trött imorse( ursäkta svordomen) och hade somnat tolv och vaknat mitt i natten flera gånger för att min brosa skulle till Miami, lyckos. Men som tur hade vi roligt på den håltimmen , alla drog hem till mig och då spelade vi markolio spelet, då man ska göra olika tävlingar och sådant t.ex. charader. När vi sedan skulle gå tillbaka till skolan så hitta Matilda inte sin sko, jag vet det låter lite konstigt. Men det var så att Matilda hade tagit två olika skor idag :P Och när vi skulle gå så märkte hon att det bara fanns en  och den andra kändes inte alls som hennes sko, så vi letade och vi blev ganska stressade men det var riktigt kul.Men det var hennes sko i alla fall men vi var lite osäkra hehe. Ja annars har det väl inte hänt så mycket Lina kom hem till mig efter skolan då vi fixa hennes design, men han inte så mycket så jag gjorde hennes header som blev väldigt snygg så nu blir jag lite avundsjuk ,varför kan jag inte göra nåt sånt till mig hehe. Ni kan gärna gå in och kolla på den http://likelinas.blogg.se .
Jag har faktiskt gjort om min design med , vad tycker ni??

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Fint! <33

    2009-03-23 | 19:53:16
    Bloggadress: http://ciryatan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hanna, finaste headern min blogg blev också fantstiskt fiin, jag älskar dig, <33

    2009-03-23 | 20:21:40
    Bloggadress: http://likelinas.blogg.se/
  • linas säger:

    hanna, jättefiin blogg, verkligen och ffin headern blev. tack för designen, älskar dig <33

    2009-03-23 | 20:23:00
    Bloggadress: http://likelinas.blogg.se/
  • becka säger:

    din design e jättefin hanna :) o du fixade linas header fin me, du e duktig :)

    2009-03-24 | 16:41:38

Kommentera inlägget här: