Hoshanna

Snö snö strålande snö

Kategori: Allmänt

Hej hej, idag när jag vakna så märkte jag att det var jätte mycket snö. Så det var ju kul. Vid ett kom Cornelia och Emelie till mig och vi körde smasch bros, tror det heter så. Man springer i alla fall omkring och slåss :p Sen när vi hade tröttnat på det så blev vi sugna på pulka. Vi gick till koängen och åkte, det va läskigt. Vi hade en snowracer och en pulka men pulkan sög, så första gången kom jag inte ner ens. Men vi turades om och åkte två på snowracern och man fick knappast plats så en fick stå. Jag slog mig också, först så skulle jag prova göra masken i snön hehe och då böjde jag på ryggen för mycket så då knäckte det till och gjorde ont. Sen när vi "hitta" en backe i skogen som var ganska brant (som nu kallas dödsbacken) så skulle jag precis åka och när jag stog i backen och skulle gå till snowracern, så halkar jag och hamnar mit på en sten mot svanskotan så har fortfarande ont och kan ej böja på mig. Men nu sitter jag hemma och är nog ganska säker. Hejdå/ Hanna


En jättestor snögubbe,fattar inte hur de har fått upp det där huvudet.

Kommentarer

  • Cornelia ofc q; säger:

    tihi, i love youu, emelie and that day ! kisses . :))

    2009-02-27 | 23:13:31
    Bloggadress: http://kunnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: