Hoshanna

Planering för sportlovet.

Kategori: Allmänt

Nu är det sportlov och därför måste man passa på att göra massa skojsiga saker. Idag så kommer jag åka till vällingby med Amanda och desi och va där en stund. När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra men kanske kolla vänner. Imorgon ska jag få följa med Connie till Romme, jippi! Det kommer nog bli väldigt kul och känner på mig att vi kommer ramla. På onsdag vet jag nte riktigt vad jag ska göra men kommer nog vara med kompisar i alla fall. På torsdag kväll så ska jag och mammsen ta tåget till Vara där mammas släkt bor och då ska vi hälsa på dem. Så det ska bli roligt jag kommer hem på söndag sen, och då berättar jag vad jag gjorde. Ha det kuligt/Hanna
Ps: Läs min blogg och kommentera!

Igår kväll.

Kommentarer

  • Cornelia ofc q; säger:

    taaack för att du följde med till Romme <333

    hade inte vart det roligaste att bara åka runt med sin fader, som har typ 7 mil långa skidor haha . kisses :))

    2009-02-27 | 23:15:57
    Bloggadress: http://kunnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här: