Hoshanna

Vällingby

Kategori: Allmänt

Hej hej nu har jag kommit hem från vällingby.Jag har köpt en present till vick, och nagellacket som jag sa att jag skulle köpa . På hm fick man tydligen med något test på ett schampo och balsam också så det var ju kul. För en stund sen satt jag på balkongen och sola lite och lyssna på musik, det är så härligt med sol. Men det var inte så mycket sol nu, innan jag åkte så satt jag också en stund och då var det jättevarmt och härligt.  Men nu sitter jag här och kollar på tv och äter skittels det är små godisar från Amerika. Snart ska jag måla naglarna också jag hoppas färgen blir bra. Klockan 6 ska jag vara hos vick , oj märkte att klockan är 5 nu då har jag inte så mycket tid , jag som trodde klockan var 4. Vad bra att jag såg det.
Nagellacket
Nivea schampo balsam
Skittels :)


Nu ska jag måla naglarna ha det kul/ Hanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: