Hoshanna

Sommar

Kategori: Allmänt

Nu är det faktiskt som sommar nästan, idag var det jättehärligt väder och jag låg och sola ett tag och fick faktiskt lite färg i ansiktet :) Undra hur varmt det är i vattnet , man blir nästan lite badsugen när det är så fint väder. Det kanske är så kallt som det var i Sandhamn förra sommarn , för vattnet är väldigt kallt där , ni kan nog se det på bilden.

Jag och Vick som lyckats doppa oss, jag vet inte vad det är för gorilladans jag gör där :P


Det var härliga minnen, ha det roligt/ H

Kommentarer

  • amanda säger:

    va roliga ni ser ut :)

    2009-04-10 | 22:42:02
  • Vicki säger:

    aa hihi där är ju jag! :D Har inte varit inne på din logg sen jag åkte men det verkar som att ni har det mysigt hemma :D saknar dig! Kraam

    2009-04-11 | 00:30:32
  • anna säger:

    Det är sjukt kallt i vattnet!! Jag och mina kompisar badade igår man flög typ upp ur vattnet när man hade kommit ner!!

    2009-04-18 | 22:53:20
    Bloggadress: http://mandrem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: